SurveyXact lanserer dashboard-modul

Snart blir det enda enklere å følge utviklingen på sentrale KPI’er med SurveyXact.

Utviklingsmessig går vi en spennende høst i møte, og det er mye å se frem til. Det vil komme en betydende oppdatering av analysemodulen som skal gjøre det enda mer intuitivt å fremvise resultater og bygge rapporter. En annen spennende oppdatering er at det snart blir enda enklere å følge utviklingen på sentrale KPI’er.

Det dreier seg om en helt ny modul med mulighet for å enkelt bygge dashboards i SurveyXact-undersøkelser – helt på egenhånd. Det er selvsagt mulig å dele dashboards med relevante interessenter.

Sammenlignet med den nåværende analysemodulen der rapporter enkelt kan opprettes og deles, vil den nye dashboard-modulen ha noen markante forskjeller:

  • Dashboards vil typisk inneholde en rekke sentrale resultater fra undersøkelsen samlet på én side, hvor tradisjonelle rapporter ofte inneholder flere sider
  • Dashboards kan inneholde resultater fra flere undersøkelsen, hvor tradisjonelle rapporter oftest utgår fra resultatene i en konkret undersøkelse
  • Dashboards er derfor godt egnet til å holde overblikk over hvordan sentrale KPI’er utvikler seg over tid. Dette kan eksempelvis være kundelojalitet (NPS) eller engasjement hos medarbeidere.

Under kan du se eksempel på hvordan et Dashboard kan se ut.

Vi gleder oss meget til å hjelpe våre kunder med å gjøre det enda enklere å visualisere viktige resultater og KPI’er. Mer informasjon om den nye modulen, samt opplæringswebinarer kommer i løpet av høsten.

 

Vi bruker informasjonskapsler

Nettstedet bruker informasjonskapsler til å lagre innstillingene dine og generere statistikk. Denne informasjonen deles med tredjepart. Les mer her