Lansering av ny e-bok om kundetilfredshetsundersøkelser

Kundetilfredshet har ikke bare direkte påvirkning på virksomhetens bunnlinje, omdømme og salg. Det er også avgjørende for at du skal kunne skape en langsiktig relasjon til dine kunder og styrke din virksomhets image ved å bli klokere på kundenes opplevelse av deres sterke sider, samt potensielle områder med rom for forbedring. Med kundetilfredshetsundersøkelser (KTU) får du verdifull innsikt som gjør deg i stand til å treffe strategiske og operasjonelle beslutninger på et faktabasert grunnlag. Derfor har vi nylig lansert en e-bok som sikrer et godt utgangspunkt for din første– eller kommende KTU.

E-boken skildrer først og fremst fordelene ved å gjennomføre profesjonelle KTU’er fra et virksomhetsperspektiv. Videre forbereder den deg og din virksomhet på hele prosessen – fra overveielser om målsetning og fokus til en konkret guide til hvilke spørsmål du bør stille, avhengig av situasjonen og din valgte form for KTU. Du kan dermed få inspirasjon til innhold som sikrer innsamling av akkurat de data du trenger. Vi i SurveyXact er overbevist om at skreddersydde løsninger er den riktige veien å gå, og at det ikke finnes noen generell generisk mal som vil gi virksomheten din bedre innsikt enn undersøkelser tilpasset dine individuelle behov.

Hent e-boken