Kunnskap om hva kunder mener kan brukes til å forbedre kundeopplevelsen- og lojaliteten. En kundeundersøkelse som tar tempen blant deres interessenter er et nyttig redskap for å generere innsikt i hvordan kunder egentlig opplever kundeforholdet.
Rambøll har 30 års erfaring med spørreskjemaundersøkelser og vi ønsker å dele kompetansen våre dyktige konsulenter besitter med våre brukere. Vi arrangerer nå en webinarserie om kundeundersøkelser, som skal hjelpe deg med å optimalisere ditt arbeid med kundeinnsikt.
Du melder deg på webinarer ved å klikke her
Webinarserien går over tre deler våren 2019, og er relevant for deg som allerede gjennomfører, eller planlegger å gjennomføre kundeundersøkelser, eller deg som rett og slett vil lære mer om denne typen av undersøkelser. Delene bygger på hverandre, men du trenger ikke å delta på alle deler for å få utbytte av innholdet.
Deltakelse på webinarene er helt kostnadsfritt.
Vi håper webinarene vil inspirere til nye ideer hos både nye og gamle SurveyXact-brukere, samt gi nyttige innblikk i ulike typer undersøkelser. Videre vil dere høre på og lære av bransjens kanskje dyktigste innenfor ulike emner som blir tatt opp.