Webinarserie om kundeundersøkelser våren 2019

Kunnskap om hva kunder mener kan brukes til å forbedre kundeopplevelsen- og lojaliteten. En kundeundersøkelse som tar tempen blant deres interessenter er et nyttig redskap for å generere innsikt i hvordan kunder egentlig opplever kundeforholdet.

Rambøll har 30 års erfaring med spørreskjemaundersøkelser og vi ønsker å dele kompetansen våre dyktige konsulenter besitter med våre brukere. Vi arrangerer nå en webinarserie om kundeundersøkelser, som skal hjelpe deg med å optimalisere ditt arbeid med kundeinnsikt.

Du melder deg på webinarer ved å klikke her

Webinarserien går over tre deler våren 2019, og er relevant for deg som allerede gjennomfører, eller planlegger å gjennomføre kundeundersøkelser, eller deg som rett og slett vil lære mer om denne typen av undersøkelser. Delene bygger på hverandre, men du trenger ikke å delta på alle deler for å få utbytte av innholdet.

Deltakelse på webinarene er helt kostnadsfritt. 

22. mars, kl. 09.00-09.30: Del 1 - Generelt om kundeundersøkelser

  • Ulike måter å fremskaffe kundeinnsikt på
  • Når er en kvantitativ kundeundersøkelse hensiktsmessig?
  • Ulike typer kvantitative undersøkelser
  • B2B vs. B2C - hva skiller bedriftskunder fra forbrukere?
  • Hva bør du tenke på før du gjennomfører en kundeundersøkelse?

26. april, kl. 09.00-09.30: Del 2 - Klassiske kundeundersøkelser

  • Hvem bør man spørre?
  • Hva bør man spørre om?
  • Nyttige analyser

24. mai. kl. 09.00-09.30: Del 3 - Løpende og hendelsesbaserte kundeundersøkelser

  • Hva er og når passer en hendelsesbasert undersøkelser?
  • Omfang og innhold
  • Hvordan nyttiggjøre seg resultater fra løpende undersøkelser?

 

Vi håper webinarene vil inspirere til nye ideer hos både nye og gamle SurveyXact-brukere, samt gi nyttige innblikk i ulike typer undersøkelser. Videre vil dere høre på og lære av bransjens kanskje dyktigste innenfor ulike emner som blir tatt opp.