Hos Jysk Fynske Medier jobber de hardt for å fremskaffe kunnskap om hva leserne vil ha. Selv noen av landets dyktigste journalister og redaktører trenger de riktige verktøyene i dette arbeidet. Derfor bruker Jysk Fynske Medier SurveyXact til å måle hva som interesserer leserne, lytterne og brukerne, og når og hvordan de vil ha dette innholdet.
Mediehuset bruker blant annet panelmodulen i SurveyXact til å undersøke lesernes holdninger og interesser – og på den måten få inspirasjon og kunnskap til utvikling av mediehusets produkter. Det har blant annet gjort det mulig å evaluere en helt ny avisseksjon som møter leserne der de er, og gir dem det innholdet de har mest lyst til å lese.
Jysk Fynske Medier bruker blant annet:
Mer informasjon:
Hvis du vil vite mer om hvordan Jysk Fynske Medier bruker spørreundersøkelser, er det bare å ringe oss på + 47 47 46 14 95.