SurveyXact – den korteste veien til kunnskap

Det handler ikke bare om spørreskjemaer. Det handler om relevant kunnskap til rett tid.

Markedets ledende spørreskjemaverktøy

En rekke kommuner i Skandinavia, utdanningsinstitusjoner, store deler av næringslivet, samt en rekke andre selskaper gjennomfører årlig over 100 000 målinger med SurveyXact.

Faktisk blir det i dag gjennomført en spørreundersøkelse med SurveyXact hvert femte minutt. Altså, - hvert femte minutt...

video_illustrationer_surveyxact_NO@2x-100

"Et spørreskjema er en enkel måte å samle inn kunnskap og data. Vi kan varmt anbefale SurveyXact."

Janna Ebdrup

Group Sustainability Lead, Jyske Bank


Rask og intuitiv

Med SurveyXact er du i gang med å bli klokere etter bare noen få klikk, du har full designfrihet over spørreskjemaet ditt og datainnsamlingen din. Hele SurveyXact er bygget for å få deg i gang med et spørreskjema så raskt som mulig, basert på velutprøvde spørsmålstyper som sikrer det mest pålitelige resultatet.

Med andre ord: Du trenger ikke være ekspert for å bruke SurveyXact. Det brukervennlige grensesnittet hjelper deg å lage profesjonelle undersøkelser.

DSC06626_edit_resized

Distribusjon - det riktige stedet på det riktige tidspunktet

SurveyXact hjelper deg med å spørre respondentene dine på riktig sted og til riktig tid. Skal respondentene kontaktes via e-post, brev eller smarttelefon?

Har du behov for muligheten til å arbeide offline når du samler inn data?

Uansett hva som er riktig for akkurat din undersøkelse, har SurveyXact de rette kanalene for respondentene dine.

Omgjør kunnskap til handling

En spørreundersøkelse kan gi deg uvurderlig kunnskap som kan skape endringer i organisasjonen din. Dette hvis du tolker resultatene riktigdine .

Ustrukturerte data i store Excel-ark, eller lange rapporter, kan skape mer forvirring enn klarhet. Med SurveyXact kan du enkelt lage rapporter og dashboards som gjør deg i stand til å handle basert på din nye kunnskap.

Det krever verken at du er en analyseekspert eller IT-ekspert.

Rapporter og dashboards
illustration-3

20 års erfaring med kunnskapsinnsamling og analyse

SurveyXact ble opprinnelig utviklet for å skape kunnskapen vi bruker når vi gir råd til Rambølls mange kunder. SurveyXact ble raskt så effektivt, fleksibelt og brukervennlig at vi begynte å tilby det til kundene.

Dette gjør at vi har over 20 års erfaring med kunnskapsinnsamling og analyse blant myndigheter, selskaper og utdanningsinstitusjoner over hele Norden.

Vi vil gjerne dele det med deg også.

DSC04821_edit_resized

Markedets sikrestedatahåndtering

Vi tar datasikkerhet på alvor hos Xact by Rambøll. Vi oppfyller selvfølgelig EUs personvernforordning (GDPR), vi sikrer anonymitet i spørreskjemaer, og vi håndterer all data i våre egne datasentre som er sikret etter de høyeste standarder.

Blant annet derfor har det danske Datatilsynet valgt å være en av våre kunder.

Les mer om datasikkerhet

illustration-4

Behov for mer? La oss tilpasse løsningen for deg

SurveyXact gjør det mulig for deg å skaffe kunnskap for endring - her og nå. Noen ganger trenger vi allikevel litt ekstra for å skape den helt riktige løsningen.

Med Xact som motor, kompetent rådgivning og støtte fra markedets beste eksperter, tilpasser vi en løsning for deg.


ProjectXact

Med ProjectXact får du en fast samarbeidspartner eller - når prosjektet krever det - et erfarent prosjektteam som hjelper deg med alt fra formulering av spørsmål til perspektivering, analyse, benchmarking og oppfølging.

Les mer her

illustration-6
Automatisering

Bruk data fra CRM-systemet ditt til å segmentere og automatisere distribusjonen av spørreskjemaet ditt. Eller motsatt - oppdater systemene deres med data fra SurveyXact.

illustration-7
Single sign-on

Knytt pålogging til SurveyXact sammen med Active Directory. Da kan dere administrere alle ansattes tilgang til SurveyXact automatisk.

illustration-8
Eget domene

Øk svarprosenten, tryggheten og merkevaren med et tilpasset domene. Det gjør det enkelt for respondentene å identifisere deg som avsender.

illustration-9
To-faktor pålogging

Øk sikkerheten med et ekstra lag. Med to-faktor pålogging kan brukerne dine logge inn via SMS-kode eller IP-adresse.


Få en personlig demo

 

Vi er godt klar over at selv den mest avanserte programvaren ikke er mye verdt hvis brukeropplevelsen er klønete og uoversiktlig.

Heldigvis er vi stolte av vår brukervennlige plattform, og vi ønsker veldig gjerne å vise deg hvordan du enkelt og intuitivt kan skape innsikt for forandring og komme nærmere dine interessenter.

Hvis du svarer på noen få spørsmål, kan vi skreddersy en personlig demonstrasjon for deg.

 

Relaterede artikler og cases

Kursevalueringer – forstå deltakerne

Hvordan gikk egentlig kurset? Dette er et spørsmål som de fleste kursholdere sitter igjen med etter at de har holdt kurs.  

Les mer

Mål kundetilfredshet og kundelojalitet

Før du begynner å utforme en kundeundersøkelse, må du avklare hva formålet med undersøkelsen er.

Les mer

Derfor bør du gjennomføre kundetilfredshetsundersøkelser

Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel 
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?

Les mer